Nie bierze sie pod uwage uczuc dziecka ani nawet jego przekonania, ze Czynnosc, która wykonuje, jest o wiele wazniejsza od tej, której wykonania zycza sobie rodzice

Nie bierze się pod uwagę uczuć dziecka ani nawet jego przekonania, że Czynność, którą wykonuje, jest o wiele ważniejsza od tej, której wykonania życzą sobie rodzice. Przejęte jest natomiast wśród dorosłych, że jeżeli się czegoś wymaga, powinno się brać pod uwagę istniejącą sytuację jak również, że żądanie ma zostać spełnione w rozsądny sposób i we właściwym przeciągu czasu. Większość dorosłych odmawia dziecku tego przywileju liczenia się z okolicznościami i czasem, kiedy rodzice i nauczyciele oczekują od dziecka wykonania jakiejś czynności, powinno opierać swe żądanie na racjonalnej podstawie zarówno z punktu widzenia dziecka, jak i dorosłego. Uwzględniając sprawę, niezależności tak w domu, jak i w szkole, mądrą rzeczą jest wykorzystać presję grupy i ideały grupy. Czynniki te mogą być pośrednio modyfikowane i kontrolowane w różny sposób w celu wywołania zdrowszej postawy wobec niezależności dziecka. Kara wielu na uczycieli pojmuje dyscyplinę wyłącznie jako karę, niekoniecznie jako karę fizyczną, jak to było przyjęte w poprzednich pokoleniach, lecz raczej jako karę ,,psychologiczną: areszt (zatrzymanie dzieci w szkole po lekcjach), dodatkowe zadania, odosobnienie (wyrzucenie dziecka z klasy lub posłanie go do gabinetu dyrektora), upokarzanie (przycinki, łajanie itp. ) i stawianie złych stopni. [więcej w: hurtownia tapicerska, hologramy els, metamina ]

Powiązane tematy z artykułem: hologramy els hurtownia tapicerska metamina