Powiedzial wiec: „Moze Joanne ma racje” i odwrócil sie

Powiedział więc: Może Joannę ma rację i odwrócił się. Po kilku minutach zauważył, że Dukey pisała b we właściwy sposób. Przykład ten wskazuje, że nawet w drugiej klasie grupa rówieśników zaczyna wywierać silny wpływ i dzieci zaczynają myśleć: Może powinienem zrobić tak, jak robią inne dzieci, a nie to, czego chcą ode mnie dorośli. Dorośli są skłonni ustosunkowywać się do tego zjawiska dwojako: ignorują tendencję grupy dziecięcej do stwarzania własnych wzorów postępowania i wprowadzają swoją dyscyplinę, lub nie dopuszczają do utworzenia się grup, zdając sobie sprawę, że grupy dziecięce często stawiają opór i przeciwstawiają się autorytetowi i kontroli osoby dorosłej. Jednakże o wiele więcej sensu, zarówno z punktu widzenia teoretycznego, jak i praktycznego, miałoby uznanie grupowych potrzeb dzieci, jako normalnych i naturalnych aspektów ich rozwoju i włączenie tych potrzeb do programu wychowawczego. Zamiast warzyć prz eciw biegowi naturalnych tendencji powinniśmy wykorzystać je z pożytkiem. [więcej w: metamina, Warszawa USG genetyczne, adapalen ]

Powiązane tematy z artykułem: adapalen metamina Warszawa USG genetyczne